Je runt een groeiend bedrijf. Misschien verkoop je fysieke producten, bied je een dienst aan of werk je op projectbasis. Klanten weten je te vinden, maar naarmate je groeit, groeit ook de chaos: offertes bijhouden, afspraken plannen, mails beantwoorden, facturen sturen, orders verwerken. Je to-do lijst wordt elke week langer en de administratie haalt je in.
Je weet dat er tools zijn. Je hebt ze vast geprobeerd: een facturatie app hier, een CRM daar, misschien een Zapier-koppeling om wat te automatiseren. Maar het blijft hangen in losse oplossingen die nét niet lekker samenwerken. Je hebt het gevoel dat je telkens achter de feiten aanloopt, terwijl de potentie van je bedrijf veel groter is.
Totdat je besluit het anders te doen.
Samen brengen we in kaart waar de grootste winst ligt. We bouwen een eigen API om al je tools te verbinden: boekhouding, CRM, planning en webshop. Je krijgt een AI-assistent die klanten ondersteunt, afspraken plant en interne vragen beantwoordt. Je administratie draait grotendeels automatisch. Orders worden gekoppeld aan voorraad, facturen gaan er automatisch uit, rapportages zijn realtime beschikbaar. En jij? Jij hebt weer tijd voor je werk, je klanten en om te groeien.
“Je bedrijf draait door, ook als je er even niet bent. Niet omdat je meer mensen hebt aangenomen, maar omdat je slimmer bent gaan werken.”