Case Study

DH Mobility

Marketing website

Terug naar Cases
DH Mobility

DH Mobility

DH Mobility, een toonaangevende speler in internationale handel en logistiek, stond voor de uitdaging hun expertise en diensten beter online te presenteren. Als betrouwbare partner die bedrijven helpt navigeren door de complexiteit van wereldwijde handel, was hun online aanwezigheid niet in lijn met hun professionele dienstverlening. De oude Wordpress website had geen uitgesproken identiteit en weerspiegelde niet het moderne en sterke karakter van DH Mobility. Er was behoefte aan een platform dat niet alleen hun expertise zou weerspiegelen, maar ook actief nieuwe zakelijke kansen zou genereren.

Ga naar DH Mobility

Probleemstelling

DH Mobility's online visitekaartje deed hun internationale status als handelspartner tekort. Hun website miste visuele kracht en professionele uitstraling, terwijl omslachtige contactmogelijkheden potentiële leads lieten ontsnappen. Met nauwelijks strategische call-to-actions en een gebrekkig offerteproces bleef hun conversie achter bij hun dienstverlening – een obstakel voor hun Europese groeiambities.

De Opdracht

DH Mobility schakelde ons in met een duidelijk doel: een professionele website die hun internationale expertise uitstraalt én als effectieve lead-generator fungeert. We ontwikkelden niet alleen een volledige huisstijl via een nieuw brandbook, maar creëerden ook een website met sterke visuele identiteit die vertrouwen wekt bij potentiële handelspartners. Geautomatiseerde contact- en offerteformulieren moesten het aanvraagproces stroomlijnen, terwijl de gebruiksvriendelijke structuur Europese klanten snel naar relevante informatie moest gaan leiden over DH Mobility's diverse handelsdiensten.

Ga naar DH Mobility

De Oplossing

Voor DH Mobility ontwikkelden we een nieuwe merkidentiteit en brandbook, en aan de hand daarvan een dynamische op maat gemaakte website. Het resultaat is een website die visueel uitblinkt, met als ultieme blikvanger een interactieve 3D-wereldbol die hun mondiale handelsnetwerk visualiseert. De meertalige site met geautomatiseerde contact- en offerteformulieren versterkt hun internationale bereik, en maakt ze futureproof. Met strategisch geplaatste call-to-actions optimaliseert de website de gebruikerservaring en conversie, waardoor het platform actief bijdraagt aan klantengroei.

Een 3D interactieve wereldbol

Een van de opvallendste elementen van de nieuwe website is de interactieve 3D wereldbol, die in één oogopslag de internationale handelsnetwerken en knooppunten van DH Mobility visualiseert. Deze dynamische visualisatie stelt bezoekers in staat om intuïtief de wereldwijde reikwijdte van DH Mobility te ervaren en te zien waar het bedrijf actief is. De wereldbol is niet alleen informatief maar biedt ook een indrukwekkende gebruikerservaring, waarbij bezoekers kunnen klikken op specifieke regio's en meer informatie kunnen krijgen over de diensten in die gebieden.

Tech Stack

De website en het CMS waarin alle projecten, gebruikers, aanvragen en offertes worden beheerd, zijn ontwikkeld in React en NextJS. Daarnaast is er gebruikgemaakt van Google Firebase voor de database en het beveiligd opslaan van alle gegevens. De 3D interactieve wereldbol is ontwikkeld in Three.js, een krachtige JavaScript-bibliotheek voor het maken van 3D-animaties en -visualisaties.

  • React

  • Next.js

  • Firebase

  • Three.js

Wil je een digitaal product laten ontwikkelen? Plan een informeel gesprek met ons in!

Algemene voorwaarden